Ακόμα και "το αμερικάνικο όνειρο" ξύπνησε και αποφάσισε, στο πρόσωπο της General Motors, να στρέψει την παραγωγή σε φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα. Φυσικά είναι κάτι που έπρεπε να γίνει προ ετών, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ. Το κλείσιμο σειράς εργοστασίων δημιουργεί κάποια ερωτηματικά, κατά πόσο δηλαδή η στροφή αυτή γίνεται για να "ελαφρύνει" το σχήμα της η εταιρία από τόσους εργαζομένους αρχικά και λόγο της περιορισμένης ζήτησης των μοντέλων που σταματά να κατασκευάζει. Εκτιμώ πως η κίνηση γίνεται για οικονομικούς λόγους αλλά όπως και να ΄χει σταδιακά οι πετρελαιοκινητήρες και οι βενζινοκινητήρες πρέπει να εκλείψουν. Η General Motors κλείνει τέσσερα εργοστάσια SUV, στρέφεται σε ...
Εδώ στην Ελλάδα προσπαθεί ο κ. Χατζηδάκης να δείξει έργο υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος με την προώθηση νέων ελεγκτικών μέτρων γραφειοκρατικού χαρακτήρα. Το να μπορεί να μετακινηθεί ο πολίτης με δικά του έξοδα (σε ένα χρυσοπληρωμένο πλην όμως ανεπαρκές οδικό δίκτυο) θα έπρεπε να είναι κάτι απλό. Στην Ελλάδα εξ αιτίας της ανεπάρκειας των μέσων μαζικής μεταφοράς, της άναρχης δόμησης και ανικανότητας των υπευθύνων να διαμορφώσουν ένα λειτουργικό συγκοινωνιακό πλάνο, συνωστίζονται καθημερινά πολίτες στους δρόμους των αστικών κέντρων που προσπαθούν να πάνε στη δουλειά τους. Ο μόνος τρόπος για να έχει ένα στοιχειώδες πρόγραμμα στη μέρα του ο εργαζόμενος, είναι να έχει δικό του μεταφορικό μέσο. Μήπως κύριε υπουργέ είναι επιτέλους ώρα να ασχοληθείτε με την ουσία παρά να καταφεύγετε σε εύκολες λύσεις; Προσωπικά συμφωνώ με τον έλεγχο καυσαερίων σε όλα τα μέσα που έχουν κινητήρα και εκπέμπουν ρύπους όπως και στην διευκόλυνση προς αυτούς που χρησιμοποιούν καθαρούς ή καθαρότερους τέλος πάντων τρόπους μετακίνησης. Η πρόοδος όμως στην κατεύθυνση αυτή προϋποθέτει υποδομές πριν των ελέγχων.
Πράσινες μεταφορές προ των πυλών Καμπάνα για 1,3 εκατ. δίκυκλα
«Πράσινα» χαράτσια στις Μεταφορές Κ. Χατζηδάκης: Επέκταση της κάρτας καυσαερίων για όλα τα οχήματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου