Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Το θηρίο δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο.

Έχει γίνει ξανά αναφορά στην προκλητικά φιλοκυβερνητική στάση της κρατικής τηλεόρασης. Νέα πρόκληση αποτελεί η λήξη της συνεργασίας του Στέλιου Κούλογλου και της ΕΡΤ. Όπως ο ίδιος λέει δεν άρεσαν στον κ. Παναγόπουλο οι εκπομπές του δημοσιογράφου και ενόψει του νέου ντοκιμαντέρ «η γενιά των 700 ευρώ», κόπηκαν. Δε ξέρω εάν οι εκπομπές κόπηκαν για να αποφευχθεί η προβολή του συγκεκριμένου ντοκιμαντέρ. Ξέρω όμως ότι ένα αντικειμενικό ρεπορτάζ είχε το κανάλι, με θέματα που απασχολούν τον κόσμο και το έκοψε ο κ. Παναγόπουλος. Προσωπικά και εμένα δε μου άρεσαν τα ντοκιμαντέρ του Κούλογλου. Δε μου άρεσαν αυτά που έβλεπα. Δε μου άρεσε η ιστορία για τα μεταλλαγμένα τρόφιμα για παράδειγμα. Δε μου άρεσε να βλέπω την κατάντια που κρύβει η τηλεόραση πίσω από την Eurovision και τις διαφημίσεις. Με στενοχωρούσαν και με έβαζαν να σκεφτώ. Ο νέος ρόλος της τηλεόρασης όμως είναι να αποβλακώνει όχι να ενημερώνει. Έτσι δικαίως έκοψαν τον Κούλογλου γιατί μας ζάλιζε και μας στενοχωρούσε. Άσε που έκανε και ζημιά στην αγορά. Ποιος θα τα φάει ρε Στέλιο τώρα όλα τα σάπια κρέατα; Τι θα κάνουν οι πολυεθνικές και οι αλυσίδες fast food; Με την κοινωνική ευαισθησία που τη διακρίνει λοιπόν η ΕΡΤ πήρε τη σωστή απόφαση. Ζήτω τα φερέφωνα της εξουσίας. Ζήτω η αποβλάκωση των τηλεθεατών. Ζήτω τα κορόιδα που πληρώνουν για να βλέπουν τηλεοπτικά σκουπίδια. Προτείνω τις ώρες που προβάλλονταν οι εκπομπές του Κούλογλου να βάλουν τσόντες. Γαλλικές όμως για να διατηρηθεί το κουλτουριάρικο ύφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: