_Το πιο δαπανηρό και μη λειτουργικό έργο της Θεσσαλονίκης, σε σχέση με το κόστος του, θα κοστίσει έτσι κι αλλιώς στον Έλληνα φορολογούμενο. Η κοινοπραξία Θερμαϊκή Οδός, στην οποία συμμετέχουν η Άκτωρ Παραχωρήσεις με ποσοστό 50% και οι ολλανδικών συμφερόντων εταιρίες Archirodon Group με 32,5% και Boscalis με 17,5%, προτίθεται να διεκδικήσει αποζημίωση ύψους 100 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο για την ακύρωση του έργου που ανέλαβε πριν από δυόμισι χρόνια.
_Η κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας λοιπόν ματαιώνεται επ αόριστο, αφού τα τραπεζικά ιδρύματα που ανέλαβαν τη χρηματοδότηση προχωρούν άμεσα -ίσως και εντός της εβδομάδας στην καταγγελία της σύμβασης για την κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας Θεσσαλονίκης, σηματοδοτώντας ουσιαστικά τη ματαίωση του έργου παραχώρησης των 472 εκατ. ευρώ.
_Αυτά είναι τα αποτελέσματα της απερίσκεπτης στάσης της τοπικής αυτοδιοίκησης και της ανώριμης ψηφοθηρικής στάσης της κυβέρνησης, που είτε από άγνοια είτε από δόλο επέμειναν να λανθάνουν στις προτεραιότητες με άκρατο μιμητισμό των Αθηνών.
_Οι λύσεις στα προβλήματα δε μπορούν πάντα να εξυπηρετούν τους πολυαγαπημένους μεγαλοεργολάβους των εμπλεκομένων. Αντίθετα ίσως θίγουν κάποια συμφέροντα.
_Ποιος λοιπόν πιστεύει πως η κίνηση του πολίτη υποθαλασσίως είναι ορθή, τη στιγμή που δεν υπάρχει απλός θαλάσσια μετακίνηση; Ας δεχτούν τα καρτέλ της αστικής και υπεραστικής μετακίνησης πως εν έτη 2009 δε μπορεί να μονοπωλούν τον τρόπο μαζικής μεταφοράς προς την ανατολική μεριά του Νομού και τη Χαλκιδική. Ένα ιστορικό λιμάνι που παραμένει αποκλεισμένο δεν εξυπηρετεί κανέναν και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι.
Πηγή: http://www.euro2day.gr/article/529560/ArticleDetails.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου